Bier
Uit dit dossier
James Thompson nieuwe Chief Commercial Officer Heineken
De Brit James Thompson wordt de nieuwe Chief Commercial Officer bij Heineken. Hij volgt Jan Derck van Karnebeek op die na 27 jaar heeft besloten om Heineken te verlaten.
Bierverkoop daalt door sluiting van horeca
Vanwege de coronamaatregelen moest de horeca halverwege de maand oktober de deuren sluiten. Dit had een groot effect op de verkoop van bier. De bierverkoop daalde in oktober met 26,7 procent. De afname in de horeca was 85,2 procent lager en de thuisconsumptie groeide met 0,7 procent.
Royal Swinkels Family Brewers verduurzaamt brouwerij in Lieshout
Royal Swinkels Family Brewers heeft de brouwerij, de bottelarij en de mouterij in Lieshout verder verduurzaamd. Door de installatie van een warmwaterbuffer realiseert de brouwerij een energiebesparing van ruim 15 procent, gelijk aan 4 miljoen m3 aardgas per jaar.
Jopen NON IPA wint goud bij European Beer Star 2020
Bierbrouwerij Jopen viel in de prijzen tijdens de European Beer Stars 2020. Jopen NON IPA was goed voor goud. Dat maakte de brouwerij op 11 november bekend met een bericht op Facebook.
Jason Yavorska nieuwe CPTO Beerwulf
Jason Yavorska wordt Chief Product & Technology Officer (CPTO) bij online bierwinkel Beerwulf. Yavorska werkte voorheen als Product Director voor CI/CD bij GitLab. Hij is een expert op het gebied van iteratieve processen en het effectief verzenden van online producten.
Nieuwsbrief
More than Drinks is een platform met de noodzakelijke vakinformatie voor de drankenspecialisten van de toekomst.
Schrijf u nu in en ontvang elke twee weken de digitale nieuwsbrief van More than Drinks gratis en blijf op de hoogte van vakinformatie, nieuws en ontwikkelingen op het gebied van wijn, bier en sterk!