A Brand New Day wordt distributeur voor Proximo

A Brand New Day Dranken

A Brand New Day Drinks Company heeft aangekondigd de nieuwe distributeur te worden voor Proximo op de Nederlandse markt. Per 1 januari 2020 zal het Bredase bedrijf de lokale marketing en salesactiviteiten gaan verzorgen voor de merken Cuervo, Bushmills en Kraken.

“We zijn trots dat Proximo heeft gekozen voor A Brand New Day” aldus Ruud Goesten, mede-eigenaar van A Brand New Day. “We zijn enorm enthousiast om te gaan werken met de nummer 1 tequila in de wereld: Jose Cuervo. We verwachten dat door onze focus en aandacht Cuervo ook het toonaangevende tequila merk in Nederland kan gaan worden. Daarnaast wordt onze whiskey portfolio nog completer met Irish whiskey Bushmills. Als ’s-werelds oudste ‘licensed whiskey distillery’ heeft Bushmills een geweldig mooie kwalitatieve range in huis. En last-but-notleast: Kraken spiced rum. Eén van de ‘hot brands’ wereldwijd en het is voor ons dan ook een uitdaging dit merk komend jaar groots en krachtig neer te gaan zetten in de Nederlandse markt.”

A Brand New Day is opgericht in 2005 en is de afgelopen 15 jaar uitgegroeid tot een van de leidende Marketing en Verkoop organisaties binnen de Nederlandse dranken industrie. Een pro-actieve marktbenadering, innovatieve concepten en een passie voor het bouwen van merken vormen de basis voor de sterke groei van het bedrijf. De merkenportfolio van A Brand New Day bestaat uit een reeks internationale premiummerken zoals Jack Daniel’s, Aperol en Campari gecombineerd met sterke, meer lokaal-georiënteerde merken zoals Berentzen Apfelkorn, Puschkin Vodka en Stroh Rum. 

Dossiers
Lees ook
Slijtersunie bepleit met succes verbod op 'digitale blurring'

Slijtersunie bepleit met succes verbod op 'digitale blurring'

In de door de regering voorgestelde wijziging van de Drank- en Horecawet is op aandringen van de SlijtersUnie een verbod opgenomen op ‘digitale blurring’. Bestellingen van sterk alcoholhoudende dranken of producten die behoren tot een slijterslokaliteit, mogen alleen worden gedaan op een website die geen andere producten aanbiedt.

Drankenbranche voelt de effecten van de coronacrisis

Drankenbranche voelt de effecten van de coronacrisis

De coronacrisis treft alle sectoren in de maatschappij, ook de drankenbranche. Het sluiten van de horeca betekent het verlies van een grote afzetmarkt en dat merken de bedrijven in de omzet. Niet alleen de drankproducenten, maar ook slijters.

Captain Morgan met pompoensmaak

Captain Morgan met pompoensmaak

Nu het najaar echt is begonnen, staat Halloween ook alweer bijna voor de deur. Captain Morgan speelt hier handig op in door een drank uit te brengen in thema: Jack-O'Blast pumpkin spice rum.