Advertorial - Zomersfeer met Southern Comfort & Up

Southern Comfort - stirrer

Groeiende populariteit voor mixlikeur met Up Southern-Comfort-fles-104x300

Op een zomers terras, op festivals of een feestje in de tuin: een frisse mix is altijd op zijn plek. Het longdrinkglas wordt deze zomer gevuld met de verrassende mix van Southern Comfort & Up. De beroemde mixlikeur uit het zuiden van Amerika maakt furore met een verrassend frisse ‘perfect serve’: een heerlijke mix van Southern Comfort & Up. Zoet, verfrissend en met een kleine bite.

Als er één ding is waar Southern Comfort voor staat, dan is het onbekommerd genieten. Dat wordt deze zomer weer overvloedig duidelijk gemaakt op maar liefst acht festivals in Nederland waar het merk aanwezig is met de Southern Comfort & Up Comfort Zone. Deze activatie neemt bezoekers mee terug naar de onbezorgde jaren uit hun jeugd: dansen op hits uit de jaren tachtig en negentig, je heerlijk laten gaan met twister of de disco bingo. De naam zegt het al: creëer je eigen comfort zone. Wees wie je wilt zijn, voel je vrij om zo creatief en spectaculair te zijn als jij je op dat moment voelt. ‘Whatever’s comfortable’. Southern Comfort & Up geeft daar precies het goede gevoel bij. ‘Easygoing’ in de mix met Up, geschonken uit de nieuwe fles, of uit het kant-en-klare blikje. IJs en limoen erbij naar smaak, en het zomerfeest kan beginnen!

Southern-Comfort-blikje-144x300 Frisse mix

Sinds Southern Comfort onderdeel uitmaakt van de portfolio van A Brand New Day is de mixlikeur onweerstaanbaar aanwezig op een kleine tachtig festivals. Deze zomer is het merk met de ‘perfect serve’ met Up, ijs en limoen weer volop actief, overal waar het leven gevierd wordt. En dat blijft niet onopgemerkt: Southern Comfort & Up doet het goed, zowel in de horeca als in de retail. De verkoop wordt gestimuleerd met een restyling van de fles, waarbij de authentieke uitstraling nog veel beter tot zijn recht komt. Ook het blikje met de kant-en klare mix van Southern Comfort & Up heeft een nieuw ontwerp gekregen: doordat het logo nu horizontaal staat, komt het merk duidelijker over en het kleurgebruik en design onderstrepen het frisse karakter van de mix.

 

Netwerk

Nieuw deze zomer is de campagne ‘Get into your comfort zone!’, waarin Southern Comfort & Up zowel op tv als online te zien zal zijn. De campagne is vooral gericht op de nog steeds groeiende groep van jonge vrouwen tussen de 24 en 34 jaar die de wereld met het nodige zelfvertrouwen tegemoet treden. Sociaal, actief en op zijn tijd ontspannen. Mixdrankjes zijn geliefd in deze groep, maar ze zijn uitgekeken op de standaardmixen. Ze willen zich kunnen onderscheiden met hun mix en daarbij komt Southern Comfort & Up als geroepen.

[gallery columns="4" ids="596,597,598,599" orderby="rand"]

Om het contact met de doelgroep te versterken, heeft het merk een netwerk opgezet van een veertigtal meiden uit Amsterdam en omgeving met wie enthousiast wordt samengewerkt. Het gaat om inspirerende jonge vrouwen met een actief leven, zoals bloggers, in de pr of in de mode. Zij krijgen de mogelijkheid samen met hun vriendinnen te genieten van Southern Comfort & Up, op een verjaardagsfeestje, een housewarming, een vrijdagmiddagborrel of gewoon een picknick in het park. Zoals de levensgenieters uit de zuidelijke States het zeggen: ‘Let the good times roll!

Lees ook
Nederland likeurland

Nederland likeurland

Wanneer een gast in mijn bar vraagt om iets typisch Nederlands, dan grijp ik vaak direct naar jenever. Wanneer deze gast langer bij mij in de bar blijft, en een tweede keer iets ‘Nederlands’ bestelt, dan ga ik samen met diegene op avontuur in de wereld van de likeuren. Traditioneler en meer typisch Nederlands kan het namelijk bijna niet.

35 Creme de Pastel de Nata

35 Creme de Pastel de Nata

35 Creme de Pastel de Nata is een mix van een populaire likeur en het traditionele Portugese gebakje Pastel de Nata. De likeur heeft een alcoholpercentage van 14,5% en een soepele, zachte afdronk. De likeur wordt naast Portugal ook verkocht in verschillende Europese landen, Noord-Amerika, Brazilië en China. 35 Creme de Pastel de Nata De makers zetten...

De Finse salmiak likeur Salmari

De Finse salmiak likeur Salmari

© Salmari Vijf jaar geleden zetten een Nederlandse en een Finse vriend Salmari op. Ze verbaasden zich erover dat Nederland een sterke dropcultuur heeft, maar er geen smaakvolle salmiaklikeur op de markt was, met de kwaliteit die gangbaar is in Finland. In dit Scandinavische land is salmiaklikeur dé nationale drank (denk aan jenever in Nederland). Salmari...