Bavaria start campagne 'Zo. Als pils'

Bavaria_Zo pils

Brouwerij Bavaria, onderdeel van Swinkels Family Brewers, is gestart met de campagne ‘Zo. Als pils’. Deze campagne is gericht op de nieuwe Bavaria 0.0%. Het doel is dat consumenten het nieuwe 0.0% bier gaan proeven.

Meesterbrouwer Emiel Hendrikx: “We zien dat 0.0% echt in opmars is en de 0.0% bieren elkaar razendsnel opvolgen in de markt. De afgelopen vijf jaar hebben we met ons team van brouwers en techneuten geïnvesteerd in een spiksplinternieuwe 0.0% brouwinstallatie." De meesterbrouwer is ontzettend trots op de nieuwe installatie en Bavaria 0.0%.

De campagne

De campagne 'Zo. Als pils' bestaat onder andere uit een tv-commercial, en online, social media en radio-activiteiten. Een belangrijk onderdeel van de campagne is proeven. "We geloven dat proeven van ons product namelijk het ultieme en krachtigste bewijs van onze boodschap is", zegt Michel de Kruijff, senior brand manager Bavaria. Hiervoor trekt de brouwerij 1 miljoen samples uit.

Qmusic

Daarnaast werkt Bavaria voor de campagne samen met radiozender Qmusic. Vanaf 29 maart trapt Domien Verschuuren de campagne af, gevolgd door andere dj’s van de zender. In de Qmusic middagshow daagt Domien met het item ‘Zo. Als’ luisteraars uit zó dicht bij een typerend geluid te komen dat je het verschil niet merkt. Daarnaast proberen in de Qmusic vrijdagavondshow Kai Merckx, Tom van der Weerd en Bram Krikke in ‘Op de proef’ samen met de luisteraars tussen twee items het origineel te herkennen. Hebben ze het fout? Dan moeten ze samen een hilarische tegenprestatie leveren.

 

Dossiers
Lees ook
Niet meer stunten met prijzen kratje bier of fles wijn

Niet meer stunten met prijzen kratje bier of fles wijn

Vanaf 1 juli mogen supermarkten en slijters niet meer stunten met de prijzen van een kratje bier of een fles wijn. Vanaf die datum zijn prijsacties met meer dan 25 procent korting zijn niet meer toegestaan. Acties als twee halen, één betalen kunnen dan niet meer. Dat staat in de nieuwe Alcoholwet, die alcoholmisbruik moet verminderen.

Zuivr lanceert groen olijfbier

Zuivr lanceert groen olijfbier

Zuivr brengt groen olijfbier op de Nederlandse markt. Dit ambachtelijk bier wordt gemaakt verschillende inheemse Spaanse olijven, met 100 procent natuurlijke ingrediënten en is glutenvrij. Zuivr levert twee varianten van deze mediterrane drank, The Original One en The Empeltre One.  Oliba Green Beer is de producent van 's werelds...

Het grote Nederlandse bierwandelboek

Het grote Nederlandse bierwandelboek

De populariteit van speciaalbier is de laatste jaren enorm gestegen. Inmiddels telt Nederland meer dan 1000 brouwerijen van speciaalbier. Ook de populariteit van wandelen neemt toe. Uitgeverij ANWB combineert deze twee trends in het grote Nederlandse bierwandelboek.