Bavaria start campagne 'Zo. Als pils'

Bavaria_Zo pils

Brouwerij Bavaria, onderdeel van Swinkels Family Brewers, is gestart met de campagne ‘Zo. Als pils’. Deze campagne is gericht op de nieuwe Bavaria 0.0%. Het doel is dat consumenten het nieuwe 0.0% bier gaan proeven.

Meesterbrouwer Emiel Hendrikx: “We zien dat 0.0% echt in opmars is en de 0.0% bieren elkaar razendsnel opvolgen in de markt. De afgelopen vijf jaar hebben we met ons team van brouwers en techneuten geïnvesteerd in een spiksplinternieuwe 0.0% brouwinstallatie." De meesterbrouwer is ontzettend trots op de nieuwe installatie en Bavaria 0.0%.

De campagne

De campagne 'Zo. Als pils' bestaat onder andere uit een tv-commercial, en online, social media en radio-activiteiten. Een belangrijk onderdeel van de campagne is proeven. "We geloven dat proeven van ons product namelijk het ultieme en krachtigste bewijs van onze boodschap is", zegt Michel de Kruijff, senior brand manager Bavaria. Hiervoor trekt de brouwerij 1 miljoen samples uit.

Qmusic

Daarnaast werkt Bavaria voor de campagne samen met radiozender Qmusic. Vanaf 29 maart trapt Domien Verschuuren de campagne af, gevolgd door andere dj’s van de zender. In de Qmusic middagshow daagt Domien met het item ‘Zo. Als’ luisteraars uit zó dicht bij een typerend geluid te komen dat je het verschil niet merkt. Daarnaast proberen in de Qmusic vrijdagavondshow Kai Merckx, Tom van der Weerd en Bram Krikke in ‘Op de proef’ samen met de luisteraars tussen twee items het origineel te herkennen. Hebben ze het fout? Dan moeten ze samen een hilarische tegenprestatie leveren.

 

Dossiers
Lees ook
Maximus Brouwerij introduceert twee nieuwe bieren in Circus Maximus reeks

Maximus Brouwerij introduceert twee nieuwe bieren in Circus Maximus reeks

Maximus Brouwerij uit Utrecht introduceert twee nieuwe bieren in de Circus Maximus reeks. Dit zijn Bling Bling White Stout en White Fox Schwarzbier met Passiefruit. Respectievelijk het derde en vierde bier in de reeks.

Nieuwe brouwinstallatie voor Bavaria 0.0%

Nieuwe brouwinstallatie voor Bavaria 0.0%

Brouwerij Bavaria heeft een nieuwe 0.0% brouwinstallatie voor alcoholvrij en alcoholarm bier. Met deze brouwinstallatie, genaamd Fenix, gaat Bavaria een nieuw alcoholvrij bier brouwen dat volgens de brouwer vergelijkbaar is met alcoholhoudend pils.

Gulpener wint Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap

Gulpener wint Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap

Gulpener Bierbrouwerij BV won 25 november de Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap 2020. "Gulpener Bierbrouwerij staat voor duurzaamheid, ambitie en eerlijkheid en maakt deze visie waar door klimaatneutraal bier te produceren binnen hun familiebedrijf”, aldus de jury van de Koning Willem I Prijs.