Bavaria start campagne 'Zo. Als pils'

Bavaria_Zo pils

Brouwerij Bavaria, onderdeel van Swinkels Family Brewers, is gestart met de campagne ‘Zo. Als pils’. Deze campagne is gericht op de nieuwe Bavaria 0.0%. Het doel is dat consumenten het nieuwe 0.0% bier gaan proeven.

Meesterbrouwer Emiel Hendrikx: “We zien dat 0.0% echt in opmars is en de 0.0% bieren elkaar razendsnel opvolgen in de markt. De afgelopen vijf jaar hebben we met ons team van brouwers en techneuten geïnvesteerd in een spiksplinternieuwe 0.0% brouwinstallatie." De meesterbrouwer is ontzettend trots op de nieuwe installatie en Bavaria 0.0%.

De campagne

De campagne 'Zo. Als pils' bestaat onder andere uit een tv-commercial, en online, social media en radio-activiteiten. Een belangrijk onderdeel van de campagne is proeven. "We geloven dat proeven van ons product namelijk het ultieme en krachtigste bewijs van onze boodschap is", zegt Michel de Kruijff, senior brand manager Bavaria. Hiervoor trekt de brouwerij 1 miljoen samples uit.

Qmusic

Daarnaast werkt Bavaria voor de campagne samen met radiozender Qmusic. Vanaf 29 maart trapt Domien Verschuuren de campagne af, gevolgd door andere dj’s van de zender. In de Qmusic middagshow daagt Domien met het item ‘Zo. Als’ luisteraars uit zó dicht bij een typerend geluid te komen dat je het verschil niet merkt. Daarnaast proberen in de Qmusic vrijdagavondshow Kai Merckx, Tom van der Weerd en Bram Krikke in ‘Op de proef’ samen met de luisteraars tussen twee items het origineel te herkennen. Hebben ze het fout? Dan moeten ze samen een hilarische tegenprestatie leveren.

 

Dossiers
Lees ook
Zoektocht naar Bierspecialist in de Horeca gestart

Zoektocht naar Bierspecialist in de Horeca gestart

De zoektocht naar de Bierspecialist in de Horeca 2021 is begonnen. Deze wedstrijd voor horecamedewerkers, een initiatief van horeca uitzendbureau Mise en Place en horecavakblad Entree, heeft als doel de bierbeleving in de Nederlandse horeca op een hoger plan te brengen.

Alcoholvrij en alcoholarm bier

Alcoholvrij en alcoholarm bier

De consumptie van alcoholvrij en - arm bier stijgt al jaren. De verkoop is sinds 2010 vervijfvoudigd. 1 op de 20 bieren die verkocht worden in Nederland zijn inmiddels alcoholvrij. Naast alcoholvrije bieren stijgt ook het aanbod aan laagalcoholische (speciaal)bieren met 2 a 4% alcohol.

Jan Linders Supermarkten en Bier&cO presenteren Dutch Beer Challenge 'Gouden Medaillewinnaars' Box

Jan Linders Supermarkten en Bier&cO presenteren Dutch Beer Challenge 'Gouden Medaillewinnaars' Box

Jan Linders Supermarkten en Bier&cO brengen voor het derde jaar op rij Dutch Beer Challenge 'Gouden Medaillewinnaars' Box uit. Dit is een selectie van twaalf bieren die zijn beloond met een gouden medaille tijdens de Dutch Beer Challenge 2021.