BLOOM brengt nieuw pre-mixed gin-tonics op de markt

26 juli 2019

BLOOM brengt twee nieuwe pre-mixed gin-tonics op de markt, Ready to Drink gin & tonic of gin & Rose Lemonade. Hiermee springt het ginmerk in op de groeiende populariteit van pre-mixed gin-tonics in de supermarkt. 

Het gebruik van gin als basis voor een cocktail wordt steeds populairder. Dit is ook terug te zien in het pre-mixed segment. Volgens de data van IRI heeft gin meer dan 70 procent marktaandeel in het pre-mixed segment. De zogeheten gearomatiseerde gin met natuurlijke aroma’s zoals BLOOM maakt eveneens een stijging door.

De internationaal bekroonde super premium gin van BLOOM vormt de basis voor de nieuwe pre-mixed gin-tonics. Deze gin wordt al sinds 1761 gemaakt geproduceerd. De naam BLOOM refereert aan de smaak van de gin met hints van kamille- en kamperfoeliebloemen en pompelmoes.

Elaine Maher, Global Brand Director Bloom gin: “Consumenten kiezen steeds vaker voor een gin-tonic waar ze snel en makkelijk van kunnen genieten, thuis of bijvoorbeeld bij een picknick aan het strand. De glazen BLOOM-flesjes met het karakteristieke bloemenpatroon onderscheiden zich in het pre-mixed segment door hun chique uitstraling en het gebruik van een premium gin.”

 

Altijd op de hoogte blijven?