Champagne frist de zomer op

13 mei 2015

Nieuwe gebruikswijzen voor klassieke drank

Moët-Chandon-Ice-01Klassieke dranken hadden ooit een vast gebruiksmoment en een vaste doelgroep. Dat zorgde voor continuïteit, maar ook voor beperking van de afzetmogelijkheden. Vandaar dat marketeers zich al decennia inzetten voor verruiming van gebruiksprofiel. Een van de geslaagde voorbeelden is champagne. Ook in Nederland is de bruisdrank bij uitstek niet meer voorbehouden aan Oud & Nieuw. Ieder feestelijk moment voldoet om de champignonkurk – sissend, niet knallend! – te verwijderen en de flûtes te vullen.

Noviteit in champagne is gebruik met ijs. De primeur was voor Moët Ice Impérial, en de eerste zomerse hotspots langs het water worden nu weer voorzien van deze exclusieve champagne.

Lees het hele artikel in de nieuwe uitgave. Vraag een proefnummer aan of abonneer je en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Altijd op de hoogte blijven?