Dommelsch sponsor dartsprogrammering RTL7

Dommelsch nieuwe uitstraling Dommelsch en RTL7 zijn een partnership aangegaan. Het Nederlandse biermerk maakt alle dartsprogrammering op RTL7 mede mogelijk. Dit partnership past binnen de strategie van Dommelsch om te laten zien waar het merk voor wil staan: 'Gewoon goed pils'.

“Darts is mateloos populair in Nederland, zowel op tv als lokaal. Darts is no-nonsense, puur en verbindt mensen. Dat past perfect bij Dommelsch", zegt Brand Manager Sjors van Drie. "We zijn er trots op om ons tot tenminste januari 2020 aan darts te verbinden.”

Partnership Dommelsch RTL7

Met het partnership zal het biermerk gedurende het hele jaar zichtbaar zijn rond alle uitzendingen voor darts, beginnend met het WK Darts dat 13 december begon. Ook gaan RTL7 en Dommelsch nieuwe activiteiten rondom darts op gaan zetten.

Voor het biermerk is het partnership met RTL7 de volgende stap in de lange termijn strategie. Eerder dit jaar lanceerde Dommelsch een volledig nieuwe uitstraling en Dommelsch 0.0%. Het biermerk wil zich profileren als "goed, betrouwbaar en betaalbaar alternatief in een steeds complexere wereld van (speciaal)bieren". Het merk is bekend van de slogan ”Maar wij hebben Dommelsch”. De samenwerking rondom darts komt volgens Van Drie daarom niet uit de lucht vallen: ‘’De nieuwe uitstraling, het Dommelsch Pilsjasje en Dommelsch 0.0% maken duidelijk dat Dommelsch leeft. Datzelfde geldt voor darts in Nederland. Deze samenwerking versterkt dat.”

Dossiers