Enthousiasme van standhouders, bezoekers en sprekers voor MTDI

Roeland Dobbelaer_MTD

Roeland Dobbelaer, Commercieel directeur van Alea Publishers en beursmanager van More than Drinks Inspiration 2020! is zeer tevreden over de belangstelling voor het nieuwe event. In een rondschrijven laat hij weten: "De afgelopen weken waren zeer succesvol voor de organisatie van More than Drinks Inspiration! 2020. We zien veel enthousiasme terug in de verschillende segmenten zodat we straks een mooi, gemêleerd platform kunnen bieden rond bier, wijn, spirits en andere leveranciers, zoals verpakkingsproducenten."

"Inmiddels zijn er meer dan 25 bedrijven en organisaties, waaronder een aantal toonaangevende leveranciers, die ja hebben gezegd tegen 6 en 7 september. Daarnaast staan er nog zo'n 50 offertes uit. Goed nieuws is dat we daarnaast ook nog eens een kleine 20 nieuwe spelers hebben geïnteresseerd voor de beurs. Zij beslissen komende weken over deelname."

Dobbelaer vervolgt: "Begin januari is de bezoekersregistratie geopend. Tot onze vreugde kunnen we melden dat de eerste inschrijvingen binnen zijn. En we hebben nog ruim 7 maanden te gaan! Het programma van professionele sprekers wordt intussen steeds verder uitgebreid. Kijk hier voor het laatste overzicht van de sprekers. We gaan voor kwaliteit en willen een excellente beurs neerzetten. Samen met u!"

Voor meer informatie over deelname aan de vakbeurs en ons tijdschrift More than Drinks! kunt u terecht bij Lot Vermeer (tel: +31(0)6-10623763, email: lotvermeer@aleapublishers.nl).

Over More than Drinks Inspiration

More than Drinks Inspiration! wordt het nieuwe vakevenement voor de gehele drankenbranche. Van leveranciers tot slijters, groothandel en retail. Alea Publishers en de redactie van vakblad More than Drinks! bedachten een nieuw concept voor deze beurs met als doel de hele branche op de hoogte te brengen van de actuele stand van zaken in de drankenretail. Natuurlijk is er een uitgebreide beursvloer waar klanten en aanbieders elkaar kunnen treffen. Maar de beurs onderscheidt zich door een programma van korte, dynamische, informatieve en inspirerende seminars en workshops.

Lees ook
Europeanen gaven meer geld uit aan alcohol tijdens eerste lockdown

Europeanen gaven meer geld uit aan alcohol tijdens eerste lockdown

Europeanen gaven 2,2 miljoen meer uit aan verwenproducten tijdens de eerste lockdown. Dat blijkt uit onderzoek van IRI naar de verkoop van alcoholische dranken, zoute snacks, zoetwaren en chocolade in Nederland, het Verenigd Koninkrijk (VK), Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en Griekenland.

Nieuwe brouwinstallatie voor Bavaria 0.0%

Nieuwe brouwinstallatie voor Bavaria 0.0%

Brouwerij Bavaria heeft een nieuwe 0.0% brouwinstallatie voor alcoholvrij en alcoholarm bier. Met deze brouwinstallatie, genaamd Fenix, gaat Bavaria een nieuw alcoholvrij bier brouwen dat volgens de brouwer vergelijkbaar is met alcoholhoudend pils.

Gulpener wint Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap

Gulpener wint Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap

Gulpener Bierbrouwerij BV won 25 november de Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap 2020. "Gulpener Bierbrouwerij staat voor duurzaamheid, ambitie en eerlijkheid en maakt deze visie waar door klimaatneutraal bier te produceren binnen hun familiebedrijf”, aldus de jury van de Koning Willem I Prijs.