GelreDome kiest voor Bud

bud gelredome

Bij het GelreDome komt tegenwoordig Bud uit de biertaps. AB InBev bracht het bekende Amerikaanse biermerk zomer 2019 op de Nederlandse markt. Naast Bud zijn er ook speciaalbieren van AB InBev verkrijgbaar bij het Arnhemse evenementencomplex en voetbalstadion van Vitesse. 

Bierbrouwerij AB InBev is sinds 2018 partner van GelreDome. Deze samenwerking wordt nu met vijf jaar verlengd. Het biermerk Bud richt zich op consumenten tussen 18 en 34 jaar op ‘high energy occasions’. De samenwerking met het GelroDome concentreert zich op verduurzaming en een podium bieden aan talent.

Hèrald van de Bunt, directeur van GelreDome: "Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue."

Dossiers
Lees ook
Cannabisbier 'De Groene Buizerd’

Cannabisbier 'De Groene Buizerd’

Feestfabriek Alles Komt Goed BV presenteert het nieuwe bier De Groene Buizerd, een fris en zomers bier met als belangrijkste ingrediënt CBD (Cannabidiol). Het bier wordt gebrouwen bij de Bronckhorster Brewing Company. Vanwege de groene kleur heeft het bier de bijnaam Achterhoeks Junglebier gekregen.

Swinckels’ 0.0% exclusief voor de horeca

Swinckels’ 0.0% exclusief voor de horeca

Swinkels Family Brewers brengt een nieuw alcoholvrij bier Swinckels’ Superior 0.0% Beer exclusief voor de horeca op de markt. De brouwer voegt hiermee een nieuw alcoholvrij bier toe aan haar uitgebreide aanbod aan alcoholarme en alcoholvrije bieren.

Consument drinkt liever bier met alcohol tijdens de coronacrisis

Consument drinkt liever bier met alcohol tijdens de coronacrisis

Vanwege de coronacrisis drinken consumenten liever bier met alcohol, dan alcoholvrij bier. Dit concludeert Bierista.nl op basis van marktcijfers en eigen onderzoek onder ruim vijfduizend bierliefhebbers. “Mensen zitten meer thuis, rijden minder auto en in deze bijzondere tijden is de behoefte aan ontspannen ‘geniet-momentje’ een stuk groter”, verklaart...