GelreDome kiest voor Bud

26 november 2019

Bij het GelreDome komt tegenwoordig Bud uit de biertaps. AB InBev bracht het bekende Amerikaanse biermerk zomer 2019 op de Nederlandse markt. Naast Bud zijn er ook speciaalbieren van AB InBev verkrijgbaar bij het Arnhemse evenementencomplex en voetbalstadion van Vitesse. 

Bierbrouwerij AB InBev is sinds 2018 partner van GelreDome. Deze samenwerking wordt nu met vijf jaar verlengd. Het biermerk Bud richt zich op consumenten tussen 18 en 34 jaar op ‘high energy occasions’. De samenwerking met het GelroDome concentreert zich op verduurzaming en een podium bieden aan talent.

Hèrald van de Bunt, directeur van GelreDome: "Bud is niet alleen het merk dat zich focust op een voor ons zeer relevante doelgroep, de duidelijke keuze voor muziek als platform sluit naadloos aan bij GelreDome als venue."

Altijd op de hoogte blijven?