Horecava en HorecaNetwerk.nl lanceren nieuw online platform

                                                  Foto: Luuk Scholte en Mehmet Eser (Horecava)

Uit onderzoek van de Horecava blijkt dat de bezoekers van de beurs grote behoefte hebben aan informatie. Zoals informatie over leveranciers en producten, trends en ontwikkelingen, maar ook tips en kennis om de bedrijfsvoering te verbeteren. Daarom lanceert de vakbeurs samen met Horecanetwerk een nieuw online platform. De introductie vindt plaats in het eerste kwartaal van 2020.

Het platform verbindt het hele jaar de vraag en aanbod binnen de foodservicebranche. Verschillende disciplines komen hier samen, zoals actueel nieuws over buitenshuis eten, slapen en drinken. De bezoekers kunnen informatie krijgen.Verder is het mogelijk voor leveranciers om eigen content op het platform te plaatsen en kunnen bezoekers direct contact met hen opnemen.  

De Horecava is de grootste vakbeurs voor de horeca in Nederland. Vier dagen lang presenteren verschillende foodservicepartijen innovatieve startups en interessante sprekers zich aan de bezoekers van de beurs.

Horecanetwerk.nl is een online vertegenwoordiger en online horecabeurs, waarbij vooral de focus op vernieuwing ligt.

Lees ook
Brouwerij Spreek Bier schenkt 1000 liter bier aan horecaondernemers

Brouwerij Spreek Bier schenkt 1000 liter bier aan horecaondernemers

Door de aangescherpte coronamaatregelen heeft de Nederlandse horeca het moeilijk. Daarom schenkt Brouwerij Spreek Bier uit Nijmegen 1000 liter bier aan de horecaondernemers die hulp nodig hebben.

Prijzen en netwerken tijdens Gastvrij Rotterdam Special

Prijzen en netwerken tijdens Gastvrij Rotterdam Special

Gastvrij Rotterdam verliep dit jaar anders dan normaal. Vanwege de coronamaatregelen geen fysieke beurs, maar een netwerkbijeenkomst op 22 se[tember. Tijdens deze Gastvrij Rotterdam Special werden er prijzen uitgereikt en werd er vooruit gekeken op de toekomst van de beurs en de horecabranche.

Nieuwe landelijke tv-campagne bierbrouwers

Nieuwe landelijke tv-campagne bierbrouwers

De Nederlandse Brouwers lanceren de nieuwe landelijke tv-campagne Gouden Momenten om de horeca te steunen. Hiermee willen de brouwers consumenten laten zien dat je ook met inachtneming van alle geldende maatregelen, 'gouden momenten' in de horeca kunt ervaren. Ze roepen consumenten op hun ‘gouden moment’ te delen op sociale media met #goudenmomenten.