Uiltje Brewing Company komt met verantwoord biertje

19 januari 2022 Lauren Scheurwater

In 2020 steeg de verkoop van alcoholvrije speciaalbieren met 66 procent. Uiltje Brewing Company speelt hierop in met een nieuw speciaal bier: Uiltje Superb-Owl. Uiltje Superb-Owl bevat 85kcal en 0,2 procent alc. vol. Het past volgens de brouwerij bij een verantwoorde levensstijl.

Uiltje Brewing Company is een Nederlandse brouwerij van bijzondere bieren. De brouwerij, opgericht als Het Uiltje in 2021, staat bekend om het experimentele karakter van het assortiment. Nu brouwen ze het Uiltje Superb-Owl vanuit Haarlem. Dit is bier met weinig calorieën (85 kcal) en een laag percentage (0,2 procent) in alcohol. Uiltje Superb-Owl is verkrijgbaar in ongeveer 300 Albert Heijn-winkels en via meerdere online shops zoals webshop van Uitlje Brewing Company en Dare to Drink Different.

Robbert Uyleman, oprichter van Uiltje Brewing Company, lanceert met zijn brouwerij een nieuwe campagne omtrent de Uiltje Superb-Owl. In de commercial zie je hoe dorstige kantoormedewerkers en een volledig damessportteam blikken Superb-Owl in het wild opjagen. De brouwer produceerde de commercial in samenwerking met videoproducent Holy Fools.

Altijd op de hoogte blijven?