Van der Linde Nijhof lanceert Party Mark

Dark mark

Van der Linde Nijhof – Special Liquors uit Hengelo brengt de shooter‐lijn Party Mark op de markt. Deze nieuwe lijn bestaat uit een vijftal alcoholhoudende party shooters. Het is een vervolg op hun droplikeur Dark Mark, die inmiddels 15 jaar op de markt is.

Naast Dark Mark is Party Mark verkrijgbaar in de smaken Kola Mark (cola), Sweet Mark (honing‐sinaasappel) en Sour Mark (aardbei of groene appel). De shooters hebben elk een eigen smaak en identiteit, maar ook
een uniforme uitstraling. Hiermee beoogt Van der Linde Nijhof een totaalpakket shooters aan te bieden voor jongeren tussen de 18 en 25 jaar. "Een brand waarmee zij zich kunnen identificeren en dat synoniem staat voor feest", staat er in het persbericht te lezen.

Met de nieuwe lijn kunnen ook ondernemers zich volgens Van der Linde Nijhof onderscheiden met de boodschap; geen feest zonder Party Mark! "Om deze boodschap extra kracht bij te zetten gaat Van der Linde Nijhof de individuele ondernemer actief ondersteunen met acties, merchandise en (digitale) marketing op maat."

Dossiers
Lees ook
Van Der Linde Nijhof presenteert nieuwe producten

Van Der Linde Nijhof presenteert nieuwe producten

Van Der Linde Nijhof levert hoogwaardige sterk alcoholische dranken zoals wodka en rum. Op Dranken Pakket Expo presenteert deze groothandel de nieuwe producten Crafter’s Aromatic Flower Gin en EFE Raki. Crafter’s Aromatic Flower Gin Crafter’s Aromatic Flower Gin is een botanische gin. Het is een mix van twaalf uitgekozen aromatische bloemen. Als de...

De Nederlandse variant van de Italiaanse likeur Moretta

De Nederlandse variant van de Italiaanse likeur Moretta

Ramon Covalo proefde jaren geleden voor het eerst de likeur Moretta in het Italiaanse Fano. Hij wilde deze likeur op de Nederlandse markt brengen en ontwikkelde samen met de mannen van meester distilleerderij Herman Jansen in Schiedam zijn eigen variant van de likeur Moretta Covalo. De likeur won onlangs brons bij de International Wine & Spirit...

Cavalli ontwerpt fles voor Disaronno

Cavalli ontwerpt fles voor Disaronno

Disaronno laat beroemd modemerk Roberto Cavalli ‘limited edition’-flessen ontwerpen De opbrengst van deze jaarlijkse samenwerking met een modemerk komt ten goede aan het ontwikkelingsproject Fashion 4 Development. Disaronno, ’s werelds favoriete Italiaanse likeur, krijgt voor de feestdagen tijdelijk een unieke nieuwe look die ontworpen is door Roberto...