Van der Linde Nijhof lanceert Party Mark

Dark mark

Van der Linde Nijhof – Special Liquors uit Hengelo brengt de shooter‐lijn Party Mark op de markt. Deze nieuwe lijn bestaat uit een vijftal alcoholhoudende party shooters. Het is een vervolg op hun droplikeur Dark Mark, die inmiddels 15 jaar op de markt is.

Naast Dark Mark is Party Mark verkrijgbaar in de smaken Kola Mark (cola), Sweet Mark (honing‐sinaasappel) en Sour Mark (aardbei of groene appel). De shooters hebben elk een eigen smaak en identiteit, maar ook
een uniforme uitstraling. Hiermee beoogt Van der Linde Nijhof een totaalpakket shooters aan te bieden voor jongeren tussen de 18 en 25 jaar. "Een brand waarmee zij zich kunnen identificeren en dat synoniem staat voor feest", staat er in het persbericht te lezen.

Met de nieuwe lijn kunnen ook ondernemers zich volgens Van der Linde Nijhof onderscheiden met de boodschap; geen feest zonder Party Mark! "Om deze boodschap extra kracht bij te zetten gaat Van der Linde Nijhof de individuele ondernemer actief ondersteunen met acties, merchandise en (digitale) marketing op maat."

Dossiers
Lees ook

Cavalli ontwerpt fles voor Disaronno

Disaronno laat beroemd modemerk Roberto Cavalli ‘limited edition’-flessen ontwerpen De opbrengst van deze jaarlijkse samenwerking met een modemerk komt ten goede aan het ontwikkelingsproject Fashion 4 Development. Disaronno, ’s werelds favoriete Italiaanse likeur, krijgt voor de feestdagen tijdelijk een unieke nieuwe look die ontworpen is door Roberto Cavalli. Dit luxe modemerk heeft de iconische fles ‘aangekleed’ in de gewaagde maar levendige en kleurrijke stijl waar het wereldwijd bekend om staat. Het ontwerp voor ‘Disaronno wears Cavalli’ is geïnspireerd op de Roberto Cavalli-precollectie voor lente/zomer...

Nieuwe internationale campagne voor Licor 43

Spaans likeurmerk heeft na zeven jaar nieuwe TV commercial gelanceerd Amsterdam, september 2015 - Het Spaanse drankmerk Licor 43 heeft een nieuwe internationale marketingcampagne gelanceerd. Sinds 4 september is de gloednieuwe TV commercial in Nederland te zien. Het opzwepende ritme, de hartstochtelijke dans en het Spaanse temperament onderstrepen waar Licor 43 voor staat; Pura Pasión. De campagne is ontwikkeld door de regisseur Christian Larson, die eerder muziekvideo’s voor Sigur Rós, Kylie Minogue en Tinie Tempah regisseerde. De internationale campagne omvat naast de TV commercial ook radio,...

Advertorial - Zomersfeer met Southern Comfort & Up

Advertorial - Zomersfeer met Southern Comfort & Up

Groeiende populariteit voor mixlikeur met Up Op een zomers terras, op festivals of een feestje in de tuin: een frisse mix is altijd op zijn plek. Het longdrinkglas wordt deze zomer gevuld met de verrassende mix van Southern Comfort & Up. De beroemde mixlikeur uit het zuiden van Amerika maakt furore met een verrassend frisse ‘perfect serve’: een...