Bavaria lanceert campagne 'Familiefeiten of Fabels?’

12 november 2019

 

Brouwerij Bavaria komt met een nieuwe campagne waarin de familie Swinkels centraal staat. Onder de noemer 'Familiefeiten of Fabels' geven leden van de familie Swinkels een kijkje in de keuken van de brouwerij, met video’s waarin animaties hun persoonlijke anekdotes tot leven laten komen. 

“In de wandelgangen van de brouwerij, horen mijn collega’s en ik al jaren de meest bijzondere verhalen over de brouwersfamilie”, vertelt Michel de Kruijff, brandmanager Bavaria bij Swinkels Family Brewers. “Geweldig dat we een aantal van deze roemruchte verhalen met een groter publiek kunnen delen en bovenal: dat de familie deze verhalen zelf vertelt! We hebben verhalen uitgekozen waar de tomeloze passie voor het bierbrouwen vanaf druipt en waarin naar voren komt wat het inhoudt om onderdeel uit te maken van een familiebedrijf. Familieleden brengen van jongs af aan tijd op het brouwerijterrein door, dragen kennis en kunde op elkaar over en helpen elkaar als vanzelfsprekend uit de brand. Alles om de gezamenlijke passie en de toekomst van het bedrijf te waarborgen. En met deze campagne laat de familie zien dat ze niet alleen weet hoe je bier brouwt, maar ook hoe je mooie verhalen opdient.”

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureaus Fama Volat, Artbox, Men in Green en Mindshare. Het is een zogenaamde 360° campagne. Op de bavaria-bierblikken zit een code die linkt naar de online video’s. Daarnaast is de campagne zichtbaar in de thuisregio van het biermerk. In Brabant worden onder andere advertenties in dagbladen, bioscoopreclame, online video’s, social media en display advertising ingezet. Ook liggen er speciale bierviltjes in horecagelegenheden en zijn er diverse winacties voor consumenten waarbij zij kans maken om de verhalen te herbeleven.

Altijd op de hoogte blijven?