Bresser & Timmer viert 25-jarig jubileum met speciale bottelingen

Bresser & Timmer logo Bresser & Timmer, groothandel in wijn en gedistilleerd, bestaat op 1 september 2018 25 jaar. Om dit te vieren brengt Bresser & Timmer een aantal speciale bottelingen op de markt, waaronder Cognac Isard Signature, Whiskey Teeling 19 jaar, Gouden Carolus en Whisky Kilchoman op de markt.

Vanwege de groeiende vraag naar whisky is het aanbod van Bresser &Timmer uitgebreid. Nieuw in het assortiment zijn Whisky Milk & Honey uit Israël en The English Whisky Company uit Engeland. Ook is er een toenemende vraag naar rum. Daarom zijn Rhum Habitat Saint Etienne en La Maison du Rhum dit jaar toegevoegd aan het assortiment.

Het complete team en diverse leveranciers van Bresser & Timmer zijn aanwezig op de Dranken en Pakket Expo.

Dr More than Drinks_Dranken Expo 2018_logo groot anken Pakket Expo 2018

Bresser & Timmer is een van de exposanten op de Dranken Pakket Expo 2018. Op deze beurs vinden drankendetailhandelaren alle producten en diensten die ze nodig hebben om zich als specialisten te kunnen profileren voor de consument met smaak. Dranken Pakket Expo 2018 vindt dit jaar plaats op 9 en 10 september in Expo Houten.

Lees alles over de Dranken Pakket Expo in ons dossier.

Lees ook
Johnnie Walker steunt horeca in Nederland en België

Johnnie Walker steunt horeca in Nederland en België

Het bekende Schotse whiskymerk Johnnie Walker wil bars en horecazaken die zijn getroffen door het coronavirus steunen. Hiervoor trekt de whiskyproducent een bedrag van 500.000 euro uit. Daarnaast kunnen horeca-ondernemers gratis toegang krijgen tot de Diageo Bar Academy. Deze acties passen bij de initiatieven van moederbedrijf Diageo om de horeca-industrie...

Chichibu Intergalactic Japanse whisky reeks krijgt vervolg

Chichibu Intergalactic Japanse whisky reeks krijgt vervolg

De Nederlandse drankenimporteur Salud Distribution bracht vorig jaar editie 1 en 2 van de Chichibu Intergalactic Japanse whisky reeks op de markt. In 2020 krijgt de reeks een vervolg met editie 3 en 4.

Whiskymerk The Glenlivet richt zich op nieuwe generatie

Whiskymerk The Glenlivet richt zich op nieuwe generatie

Whiskymerk The Glenlivet, wil met een eigentijdse visie en nieuwe design whisky toegankelijk maken voor een nieuwe generatie. Volgens het merk kan whisky behoorlijk intimiderend zijn en dat houdt mensen op afstand, die het eigenlijk wel zouden willen proberen. Als het aan de single malt whisky-producent ligt, verandert dit. Als het aan de single malt...