Grolsch verlengt samenwerking met Evenementenhal en met Military Boekelo-Enschede

Proost_Grolsch

Koninklijke Grolsch verlengt de samenwerking met Evenementenhal (locaties Hardenberg en Gorinchem), onderdeel van Easyfairs Nederland. Ook gaat de bierbrouwer door met  de samenwerking met Military Boekelo-Enschede. Met beide organisaties sloot Grolsch een nieuwe meerjarige overeenkomst.

Easyfairs richt zich sinds de overname van Evenementenhal nog meer op de kwaliteit van de service naar de gasten, zegt CEO Jeroen van Hooff. "Ook Grolsch erkent deze ontwikkeling en we zijn daarom blij dat zo’n sterk merk zich voor meerdere jaren verbindt aan onze organisatie." De samenwerking wordt geïntensiveerd. Op een aantal events wordt extra groot uitgepakt, waaronder op Muziekfeest Het Goede Leven in Hardenberg waar Grolsch haar naam aan gaat verbinden. Daarnaast gaan Easyfairs en Grolsch samen investeren in het verder optimaliseren van de horecavoorzieningen. "Met deze samenwerking zetten we op horecagebied een belangrijke stap om ‘futureproof’ te zijn en laat dat nu perfect aansluiten op onze missie ‘Visit the future’.”

National Accountmanager Frank Vonck bij Koninklijke Grolsch: “Grolsch streeft naar duurzame partnerships waarbij het toevoegen van waarde, kennis, productonderscheid en activaties een grote rol spelen."Dit vindt de brouwer bij Evenementenhal. "Beide bedrijven hebben een duidelijke visie over wat we met elkaar kunnen bereiken en vinden het om essentieel altijd vernieuwend bezig te zijn. We zien in deze nieuwe samenwerking veel mogelijkheden om samen op te trekken en elkaar te versterken."

Samenwerking met Military Boekelo-Enschede

Grolsch blijft de komende jaren de exclusieve bier- en drankenleverancier van Military Boekelo-Enschede en tevens één van de hoofdsponsoren van het paardensportevenement in deze regio.  

Volgens Robert Zandstra, voorzitter Military Boekelo-Enschede, werken Grolsch en de Military als bijna vijf decennia samen. "Wij zijn enorm trots op deze unieke samenwerking. Een bevestiging dat we elkaar steeds weer opnieuw weten uit te dagen en elkaars kwaliteit nationaal en internationaal over het voetlicht weten te brengen."

Jaap Hulshof, Manager Corporate Sponsoring & Corporate Events bij Grolsch: ‘We zijn trots op ons bier en onze roots. Daarom vinden we het ook belangrijk om mooie evenementen en initiatieven in onze regio te blijven ondersteunen. Op deze manier stimuleren we sociale en economische groei in Oost Nederland en dat is één van onze pijlers uit ons duurzaamheidsbeleid. De Military is voor ons één van de grotere relatie-events en we zijn blij dat we deze samenwerking gaan voortzetten.’

Foto: Grolsch

Dossiers
Meer over
Lees ook
Een alcoholvrij biertje met afwasmiddel en benzine toe

Een alcoholvrij biertje met afwasmiddel en benzine toe

Brouwer AB InBev en Ecover maken samen een afwasproduct uit de restalcohol van alcoholvrij bier. Het innovatieve Too Good to Waste-afwasmiddel bestaat voor minstens een kwart uit restalcohol en zit in een 100% gerecyclede fles.

Lowlander brouwt bier van gedoneerde kerstbomen

Lowlander brouwt bier van gedoneerde kerstbomen

Botanisch brouwer Lowlander deed afgelopen winter een oproep aan alle Nederlanders om de kerstboom na de feestdagen niet weg te gooien, maar aan hen te doneren voor het brouwen van een winterbier. En het eindresultaat is nu daar: Lowlanders Winter IPA.

Nederlandse biersommeliers in top 50 WK Biersommelier

Nederlandse biersommeliers in top 50 WK Biersommelier

Voor het eerst deed er een Nederlands Team van biersommeliers mee aan het Wereldkampioenschap voor biersommeliers in Rimini (IT). De drie Nederlandse deelnemers eindigden alle drie in de top 50. Nog niet eerder deed er een Nederlands team mee met de prestigieuze competitie. Elisa Raus uit Duitsland won de titel: World Champion Beersommelier.