Nieuw design voor Bavaria

16 april 2019

blockimage-bimage-1178 Bron: Bavaria Afbeelding: Bavaria

Brouwerij Bavaria bestaat 300 jaar. Om dit jubileum te vieren komt de familiebrouwerij met een nieuw design voor al zijn bieren. De nieuwe fles heeft een lange strakke hals met reliëf en symboliseert in zijn etiket belangrijke karakteristieken van de brouwerij.

De nieuwe fles vertelt het verhaal van bierbrouwerij Bavaria die in 300 jaar is gegroeid van een kleine thuisbrouwerij tot een internationale familiebrouwerij. In het nieuwe ontwerp staan de eigen mouterij van Bavaria en het gebruik van zuiver mineraalwater uit eigen bron centraal. Daarnaast heeft Bavaria ook hun passie voor bier verwerkt in hun nieuwe fles.

In het nieuwe design blijft de bruine fles behouden, laat Florent Renders, Marketing Manager Bavaria bij Royal Swinkels Family Brewers weten. “Als bierbrouwer met drie eeuwen ervaring nemen we het brouwen van bier sinds jaar en dag serieus. Vandaar dat we géén afscheid nemen van de bruine fles, want dat is beter voor de smaak en kwaliteit van het bier.”

Bavaria heeft voor de introductie van hun nieuwe fles een campagne opgezet: Zo. Onze Nieuwe Fles. In een commercial presenteert de bierbrouwerij zijn nieuwe ontwerp.

Altijd op de hoogte blijven?