Open Huis bij Hooghoudt

Op 8 maart, 10 mei, 27 september en 29 november 2015, kun je alleen, met zijn tweeën of in een klein gezelschap de proeftocht door de Hooghoudt distilleerderij meemaken.

Redenen genoeg om dit te doen. Tijdens de rondleiding leer je Hooghoudt van binnen kennen. Letterlijk. Je ontdekt bijvoorbeeld de pronkstukken uit de afgelopen 125 jaar en welke mijlpalen er zijn geweest. In de distilleerderij ervaar je hoe Hooghoudt aan de geliefde smaken komt. Lageren, distilleren, huwen en extraheren; je beleeft het allemaal mee.

Natuurlijk sluit je af met een maximale proefervaring: een paar van hun jenevers en kaas-jenevercombinaties. Genieten van een echte Hooghoudt-limonade mag en kan natuurlijk ook.

Wat: Rondleiding Hooghoudt-300x150

  • Waar: Hooghoudtstraat 1, Groningen
  • Duur: 1,5 tot 2 uur
  • Prijs: 9,50 euro per persoon

Inclusief: Rondleiding, cadeautje, twee consumpties en twee kaas-jenever combinaties.

Meld je aan via het formulier door hier te klikken.

  • 8 maart: 14.00 en 16.00 uur
  • 10 mei: 14.00 en 16.00 uur
  • 27 september: 14.00 en 16.00 uur
  • 29 november: 14.00 en 16.00 uur
Lees ook
Rebranding Hooghoudt afgerond

Rebranding Hooghoudt afgerond

Een jaar geleden startte Hooghoudt met de rebranding van de producten. Nu, oktober 2020 is dit project afgerond. Alle producten van het Groningse jenevermerk zijn voorzien van de vernieuwde huisstijl en het vernieuwde logo. Daarnaast werkte Hooghoudt hard aan de uitrol van een nieuwe generatie producten.

Distilleerderij Hooghoudt brengt hard seltzer op de markt

Distilleerderij Hooghoudt brengt hard seltzer op de markt

Ook Hooghoudt springt in op de hard seltzer-trend. De jenever producent brengt onder het eigen merk een hard seltzer op de markt. Dit betekent dat de Nederlandse familiedistilleerderij voor het eerst in 132 jaar een nieuwe drankcategorie toevoegt aan hun productlijn.

Hooghoudt organiseert online jeneverproeverij

Hooghoudt organiseert online jeneverproeverij

Hooghoudt ziet in deze tijd van corona twee nieuwe trends ontstaan. Zoom borrels en online pubquizes. De jeneverproducent geeft hier nu een eigen draai aan en organiseert een online jeneverproeverij.