Whiskymerk lanceert podcast-serie

The Macallan_Lalique

Foto: Screenshot video The Macallan

Het whiskymerk The Macallan maakt samen met zakenblad Quote een podcast. Deze serie, met de naam Make The Call, wil jonge ondernemers inspireren.

In de podcast interviewt Quote-hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck succesvolle jonge ondernemers over de beslissingen die hun leven of bedrijf hebben beïnvloed. De serie startte in juni. Schimmelpennick sprak al met Oscar Bieleveld (Moongro), Aart van Veller (Vandebron), Manus Aa (Spielwork) en Emilie Tabor en Maddie Raedts (Influencer Marketing Agency). De afleveringen zijn terug te luisteren via de website van Quote.

Make The Call maakt voor het whiskymerk The Macallan deel uit van een bredere marketingcampagne. Deze campagne moet The Macallan neerzetten als 'de ultieme premium sterke drank' en een nieuwe generatie consumenten aantrekken.

Bron: Marketingtribune

Dossiers
Lees ook
Whiskymerk The Glenlivet richt zich op nieuwe generatie

Whiskymerk The Glenlivet richt zich op nieuwe generatie

Whiskymerk The Glenlivet, wil met een eigentijdse visie en nieuwe design whisky toegankelijk maken voor een nieuwe generatie. Volgens het merk kan whisky behoorlijk intimiderend zijn en dat houdt mensen op afstand, die het eigenlijk wel zouden willen proberen. Als het aan de single malt whisky-producent ligt, verandert dit. Als het aan de single malt...

Jack Daniel’s lanceert rye whiskey

Jack Daniel’s lanceert rye whiskey

De Jack Daniel’s distilleerderij ontwikkelt een nieuwe versie van Amerika’s oorspronkelijke whisky: de Jack Daniel’s Tennessee Rye. Deze bestaat uit zeventig procent rogge, achttien procent maïs en twaalf procent gemoute gerst.

The Roast Room verwerkt Highland Park whisky’s in gerechten

The Roast Room verwerkt Highland Park whisky’s in gerechten

Onlangs lanceerde The Roast Room de menukaart voor de wintermaanden november en december. In een aantal gerechten zijn verschillende soorten Highland Park whisky’s verwerkt. De inspiratie hiervoor haalden de chef-kok, Marco Geurts en Bram Kaplan van Maxxium uit het nieuwe barbecue boek van The Bastard.